علی دایی پس از بازی با آنتالیا اسپور

علی دایی پس از بازی با آنتالیا اسپور




 

 


علی دایی پس از بازی با آنتالیا اسپور


تاریخ : یکشنبه ،
19 دی 1389

علي دايي سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس پس از ديدار با تيم آنتاليا اسپور در گفت و گويي با سايت رسمي باشگاه پرسپوليس چنين گفت؛



دليل افت بازيکنان پرسپوليس برابر آنتاليا اسپور نسبت به آنچه که برابر اينتراخت به نمايش گذاشته بودند، چه بود؟
ما در اين مدت تمرينات پر فشاري را داشتيم و کارمان را بدون استراحت ادامه داديم چون هدفمان اين است که براي شروع مجدد بازي‌هاي ليگ، جام حذفي و ليگ قهرمانان آسيا آماده باشيم. البته اگر بازي را ديده باشيد، گل اولي که از آنتاليا اسپور دريافت کرديم و گل سوم حريف در شرايطي وارد دروازه ما شد که بازيکن آنها سه متر در آفسايد قرار داشت. خب زماني که داور به راحتي از چنين آفسايد فاحشي چشم پوشي مي‌کند، ديگر چه انتظاري مي‌توان از ما داشت.

دقايق ابتدايي بازي بود که در آن شرايط گل اول آنها به ثمر رسيد و در تمامي دقايق بازي هم داور چون اهل کشور ترکيه بود و حريف هم تيم کشور او محسوب مي‌شد اکثر سوت‌ها در تمام بازي به سود حريف ما زده شد.

ولي خب جدا از مسائل داوري کيفيت کار بازيکنان هم نسبت به بازي اول تغيير کرده بود، اينطور نيست؟

بله. با وجود توضيحاتي که در مورد اشتباهات داوري دادم از کيفيت کار بازيکنان در نيمه اول به هيچ وجه راضي نيستم. ما بد کار کرديم با وجود اينکه يک گل آفسايد خورديم اما مي‌پذيرم عملکرد بدي داشتيم و در نيمه دوم ما خيلي بهتر از حريف ظاهر شديم و عملکرد خوبي داشتيم و متاسفانه دقايق آخر با يک اشتباه ديگر، يک گل آفسايد دريافت کرديم‌.

فکر مي کنيد نتيجه بازي عادلانه بود؟

خير. فکر نمي‌کنم فاصله پرسپوليس با آنتاليا اسپور 3 گل باشد. ما مي‌توانستيم به راحتي اين بازي را به تساوي کشانده و حتي با پيروزي به پايان برسانيم. قبول دارم که در بازي اول، بچه‌هاي ما خيلي بهتر کار کردند و انرژي بيشتري گذاشتند اما چون فاصله دو بازي کم بود، نتوانستيم به نتيجه دلخواه برسيم. در اين بازي بچه‌ها مخصوصا در نيمه اول از شرايط آرماني خودشان دور بودند. با اين حال در نيمه دوم خيلي خوب کار کرديم و دوباره يک تيم شديم و به لحاظ تاکتيکي شرايط بهتري داشتيم و همانطور که قبلا گفتم داور در روند بازي تاثير زيادي داشت.

با شرايطي که در اين اردو داشتيد و اردوي بعدي پرسپوليس در امارات از ارزيابي شما از شروع مجدد کار پرسپوليس در ليگ برتر و جام حذفي چيست؟

با توجه به اين اردو و اردوي بعدي که داريم سعي داريم که به اميد خدا در دور برگشت بازي‌هاي ليگ، جام حذفي و ليگ قهرمانان آسيا و تمام بازي‌هايي که پيش رو داريم جبران مافات کنيم.

نيمه دوم را چگونه بوديد؟

در نيمه دوم بهتر بوديم و متاسفانه دوباره گل سوم را در آفسايد به ما زدند و چون ترک هم بودند نمي‌خواستند تيم آنتاليا دست خالي از اين مسابقات خارج شود. به همين خاطر با اين حال از عملکرد بازي بازيکنان در نيمه اول اصلا راضي نيستم اما در نيمه دوم خيلي بهتر شديم. متاسفانه نيمه دوم هم در دقايق آخر به نفع ما نگرفتند و يکي دو موقعيت را نتوانستيم گل کنيم و اما در نيمه دوم موقعيت خوبي نداشتند و بچه‌هاي ما خوب همديگر را پوشش دادند و خيلي خوب از هم حمايت کردند با اين حال هر دو بازي خيلي خوب بود.

تفاوت دو تيم اينترانخت و آنتاليا اسپور را چطور ديديد؟

به نظر من از لحاظ فوتبالي، اينتراخت خيلي بهتر از آنتاليا بود ولي از نظر بدني آنتاليا خيلي سريعتر و بهتر بود و در تمام درگيري‌ها موفق بودند. خستگي بچه‌هاي ما در دو بازي نزديک مشهود بود و بچه‌ها هم با فشار سخت آمده بودند و براي ما مهم تمريناتي يود که انجام داده بوديم.

در مورد بهترين بازيکن جهان چه نظري داريد؟

ما راي خود را پيش از اين داده بوديم. من فکر مي‌کنم يا مسي بهترين بشود يا ژاوي و شانس اينيستا کمتر است. مسي در باشگاهي خيلي خوب بازي کرده و به نظر من بهترين بازيکن دنياست و از سوي ديگر ژاوي چون با اسپانيا قهرمان جهان است و در جام جهاني بسيار خوب کار کرده، فکر کنم وي هم، شانسي در برابر مسي داشته باشد.

برنامه بازيکنان پرسپوليس روز يکشنبه چگونه است؟

فردا صبح (يکشنبه) بازيکنان در يک جلسه تمرين دارند و فردا شب بر مي‌گرديم تهران و پس از يک روز استراحت، به تمرينات معمول ادامه مي‌دهيم.

ما مثل تيم‌هاي اروپايي نيستيم که در يک هفته بتوانيم 3 يا چهار بازي انجام دهيم و از 25 بازيکن درجه اول سود ببريم. بازيکنان ما نمي‌توانند بازي تحت فشار انجام دهند.

ما با توجه به داشته‌هايمان به بازي خواهيم پرداخت. ما تمام انرژي خودمان را براي تمرينات گذاشته‌ايم و مطمئنا از نظر بدني کم آورديم.

در خصوص راي گيري بازيکنان در مور کاپيتاني تيم چه نظري داريد؟

بچه‌هاي ما کاپيتان خودشان را انتخاب کردند. به نظر من اين يک کاري بود که بچه‌ها توانستند کاپيتان خودشان را انتخاب کنند و ما سعي مي‌کنيم از بچه‌ها در اين موارد بيشتر استفاده کنيم. بچه ها کساني را انتخاب کردند که من روي آنها نظر داشتم.


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه پرسپولیس ، نتیجه بازی پرسپولیس ، روزنامه پرسپولیس ، سایت خبر ورزشی ، مصاحبه علی کریمی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل